34!

Det var inte igår som jag skrev lite här.
Jag lever ialla fall ovh bara njuter av allt som händer i livet just nu. Självklart vill man ha det ganska lugnt i slutet av trean men icke. Har 10 grejer som ska vara inne innan jag kan njuta av känslan att snart få ta studenten och har lite grejer att fixa tills nästa vecka.
Idag har jag varit på anställningsinterjuv och har nog aldrig varit så nervös som jag var. Tror det gick ganska bra och vi får hoppas på det bästa. Var även och testade hur min balfrisyr ska se ut och det kommer bli perfekt. Snart är vi där och gud vad jag har längat. Även fast det har varit lite strul så har det nu löst sig. Nästa torsdag drar jag till Kreta och bara njuter av lite värme och självklart lite festande på det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0