Det vackraste jag vet.

Jag hade glömt bort hur det kändes att ha någon som vet allt om en. Från den dagen att jag förlorade det jag andats för har du visat mig, att världen är finare än vad vi sett ännu. Du har visat mig att jag ska kämpa, när det är som svårast, mörkast, djupast och tyngst. Du har bevisat för mig att det finns någonting fint i allt ont. Du har uppskattat mig och fått mig att uppskatta andra. Du har förändrat mig och fått mig inse saker jag aldrig haft en aning om innan. Du har gjort allt. Varit allt. Är allt. Du har alltid stått där bredvid och med din blick sagt till alla andra, "Man behandlar inte henne såhär. Det vet du om." På så sätt har du tagit mig ur de två djupaste sorgerna som jag har genomgått i livet. Du har alltid stått bredvid. Även om jag inte alltid kunnat se dig så har du alltid stått på höger sida om mig. Så nu, min finaste, ska jag bevisa vad som är bäst för dig. Ska göra dig lycklig  och få dig att le av bara känslor, tankar och upplevelser. Utan dig fungerar inte jag och det vet du om, bästa vän.
image descriptionimage descriptionimage description
Everything happens for a reason.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0