17 September

Vet att det var ett väldigt bra tag sen jag bloggade!
Men har inte haft orken och det är mycket som händer just nu.
Har äntligen fått beskedet om mitt knä, operation om 3 veckor och förhoppningsvis är jag tillbaka till fotbollen åtminstonde till försäsonegn.
Sitter nu med 3 tröjor och fryser fortfarande, alltid lika kul att va sjuk!
Undrar varför livet ska vara så orättvist? Kan inte alla få leva tills dom är 80 iaf och utan några sjukdomar!
Jag har idag varit och hälsat på dig och det var nog det jobbigaste jag varit med om. Att bara få se dig må så dåligt gör mig tårögd. Att se hur dålig du blir dag efter dag känns inte bättre. Men jag lovar, du finns inom mig hela tiden! ♥

Kommentarer
Postat av: en vän

<3<3

2011-09-18 @ 21:52:24
Postat av: Olivia

<3

2011-09-18 @ 22:00:38
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0