i think about you every night & day.



Det är konstigt! Sådär konstigt att jag knappt kan förklara det. Att jag efter en dag kan känna den största saknaden jag någonsin känt. Att jag drömmer om ditt skratt på nätterna. Att ingenting är bättre än när du ler. Som du allt bara gör. Som om du inget annat har gjort. Aldrig någonsin. Det är då, när du tar fram det där fina leendet. Ler sådär fint som jag faller pladask. Sådär fint är de att jag inte kan vara sur tillsammans med dig. Att du kan titta på mig för att veta felet. Att jag kan få ett sms att du saknar mig. Sånt där extra fint som får mig till tårar nästan. Ingenting kan få mig att vilja lämna dig. Ingenting kan få mig att inse att dessa ord inte beskriver vad du betyder för mig. För jag kan inte beskriva. Jag kan bara säga att du är min bästa vän, för det är du.
Du ska veta att de går inte en dag utan att jag tänker, om bara Olivia hade varit med. Om bara Olivia hade sett detta. Om Olivia.. Sen vill jag avsluta med att säga att jag är stolt över dig. Stolt över att du har allt det där som jag saknar. Att du rättar mig när jag gör fel. Att du är du! Men det jag är stoltast över är att jag får vara din vän. Hur dum jag än är mot dig. Hur sur. Arg. Taskigt. Eller bara allmänt elak så ska du veta en sak. Du betyder allt för mig. Jag vet att jag kan säga saker ibland som jag inte menar. Men ta inte åt dig. Jag tänker bara inte innan jag pratar ibland. Jag har tänkte mycket på det där om att vi ska vara ifrån varandra sådär länge i augusti kanske. Vi har aldrig varit det. Bara en vecka ifrån varandra. Det räckte. Det gjorde ont. Det var ensamt. Nu kanske det blir tre veckor. Fattar du tre veckor?! Vem ska jag då tala ut om allting med. Vem ska jag ringa när jag vill veta hur allting är. Vem ska ge mig råd om alla mina val i livet. Vem ska få mig att vara mig själv. Vem ska få mig att vilja vara positiv. När inte du är bredvid så är allting mycket svårare. Jag vet om det. Känner det på mig. Men även om vi inte är på samma plats, så är vi tillsammans. I varje steg, i varje andetag. I allting. För du finns inom mig hela tiden. Världens bästa Olivia. Jag älskar dig och vill inte leva en värld utan dig. För mig finns det ingen verklighet utan dig. Glöm aldrig det!
// Bim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0