27 Juli

Dagarna bara springer iväg och det är 7 dagar kvar på jobbet. Kommer ihåg första dagen vi hade jobbat och vi började redan då räkna ner. Ska bli riktigt skönt att sluta och få vara uppe länge. För det är något jag saknar, att kunna sitta uppe länge en varm sommarkväll. 
Det har gått ca 2 veckor sen jag började rehaba och jag tycker det redan är tråkigt. Hur ska jag då ha motivationen till att rehaba i minst 6 månader!! Känner bara hur jävla tråkigt det är och jag vill ha lika roligt som dom i laget har på fotbollsplanen. Att bara kunna få skjuta lite och springa med en boll vid fötterna. Men för mig, det dröjer ett tag tills det blir min tur!
Om vi kunde spola tillbaka tiden och att jag aldrig skulle ha skadat mig, då skulle jag va lika lycklig som jag är på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0