17 Juli

Min fina vän har varit snäll och fixat min oaktiva blogg. Och nu tjatar hon på mig att jag ska börja blogga. Ja, vi får väl se helt enkelt hur det blir med det.
Livet rullar på och jag jobbar dag in och dag ut. Tillbringar varje dag på Scan där jag städar och viker tvätt. Som tur är jobbar min fina vän där också så jag har någon som förgyller mina dagar. Har 3 veckor kvar och när jag har jobbat klart dom veckorna drar jag iväg ett tag. Kan säga er att det ska bli riktigt skönt! Men vet inte hur jag ska klara mig utan min bästa vän, har varit med henne varje dag nu i 2 veckor. Både på jobbet och även när vi har kommit hem. Hon åker till Italien sista veckan på lovet då jag också åker iväg och när hon kommer hem därifrån kanske hon åker iväg och njuter av lite ledighet. 3 veckor utan dig, det är frågan om jag kommer klara det!
Du är min andra halva, kommer aldrig klara mig utan dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0