52 dagar kvar!

Min uppdatering suger! Men tänkte bara göra folket lite avundsjuka, eller speciellt för dom som fyller typ i december att det bara är 52 dagar kvar tills jag fyller 18! :D
Shiiit, helt sjukt va fort tiden går.
Men idag började vi skolan, vårt nya schema suger men har ändå saknat klassen på något sätt. :)
Har också börjat kolla lite på utomlands praktik, vi får nämligen ha det i 3:an i 5 veckor. :D
Skulle verkligen vara en upplevelse att åka iväg och jag längtar redan.
Längtar också till mässan den 10 mars, min och Rosalies stoooora dag är också då och på kvällen gör vi krogen osäker. :D
Lite onödig information från mig, men har inte tvingat er att läsa. :)
Vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder =)

2011-01-20 @ 10:22:19
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0