6 Augusti

Hej alla läsare!
Hänt lite sen jag skrev sist. Slutade jobba i fredags efter att ha jobbat på Scan i 5 veckor och det kändes underbart, min fina vän har åkt till Italien idag och vi kommer va ifrån varandra i 17 dagar vilket är väldigt länge och det är bara hela 4 dagar kvar tills vi drar till TURKIET!!! :D
Kan inte fatta att jag åker snart och det ska bli så otroligt skönt. Äntligen är det min tur att få njuta av värmen och solen! :) Känner att livet leker nu och jag mår bara för bra. Har fullt upp alla dagar tills vi åker på onsdag och när jag kommer hem från Turkiet är det dags för nollning och den dagen ska dom aldrig få glömma!
Själv kommer jag ihåg när vi blev nollade och det var riktigt kul, hoppas på att det blir lika lyckat för oss!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

tack :)

2011-08-07 @ 02:53:14
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Jag och min Nikon D3100 ♥

svar: tack så mycket :) vi kan följas på bloglovin, lägg till mig först bara :)

2011-08-07 @ 09:53:53
URL: http://majjin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0