2 Augusti

Vi är redan inne i augusti och det är bara 2 veckor kvar tills skolan börjar. Jag menar, vart har sommarlovet tagit vägen? Känns som om jag inte har gjort ett skit i sommar, visst var ju iväg till Grönalund i början men känns ändå inte som om det var i sommras. Har jobbat 5 veckor vilket känns som en evighet. Men nu är det nära, bara 24 timmar kvar eller om vi säger 3 dagar! Känslan kommer vara underbar på fredag när vi går utanför dörren på Scan för sista gången! Och idag är det exakt 1 vecka kvar tills vi drar, eller vi åker ju på onsdagen men åker ju till flygplatsen på natten till onsdagen! Känner att det inte gör så mycket att jag missar det fina vädret, jag drar dit där det är 35 grader. :)
Nej nu ska jag ut och gå med min fina vän som jag aldrig annars tillbringar mina dagar med. :)

Kommentarer
Postat av: josefin - f o t o b l o g g

jättefin blogg!! :D lust att följas via bloglovi?^^ kraam

2011-08-06 @ 12:04:17
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0