Orkar ingenting just nu!

Har prov på fredag i idrott, och det är om musklerna. Borde egentligen plugga, men jag orkar ingenting längre.
Känner mig allmänt seg. Lite små sjuk, ont i halsen, huvudet och det svider i ögonen. Det är ett tecken på att jag håller på att bli sjuk.. Men får försöka orka dom två dagarna som är kvar, och det är dom segaste dagarna på hela veckan, iaf imorn...
Har eng redovisning om ngn jävla produkt vi ska sälja som inte finns, hur kul låter det?
Aja, jag kommer iaf läsa från papprena jag har skrivit, vare sig man får det eller inte så kommer jag göra det ändå!!
Jenny får tycka vad hon vill...
Beställde också telefonen igår, och hoppas den kommer imorn eller på fredag. Vill juh ha den innan helgen..
Nej nu ska jag försöka göra ngt med mitt roliga liv, hej!

Vi är snygga, ohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0