Det är något som saknas i mitt liv, och det är du!

Idrottsprovet gick bra hoppas jag, elr det kändes bra efteråt iaf! :)
Har också gått och blivit jätte förkyld. Så därför va inte jag med på idrotten idag. Istället drog jag, Linnea, Rosalie och Sofia till donken och åt. Gott vare!
När vi kom tillbaka hade vi matte och eng, och vet inte riktigt hur dom tänker när man lägger dom lektionerna på en fredag eftermiddag. Aja, upp till dom!!
Fick också hem min telefon igår, och trodde mitt nya sim-kort skulle komma idag, men icke!
Så telefonen ligger och väntar på mig i kartongen, Wiiiie!
Och helgen ser bra ut. Imorn drar jag till stan för att va med Bim, Anna och Elin tror jag!?
Ska hem till Anna för att träffa hennes hund! :D
Och på kvällen drar jag till backen, ganska så nice.
Veckan ser också hyfsat bra ut
Måndag:Sovmorgon till 12
Tisdag: LEDIG!
Onsdag: Slutar vid 11!
Det är najs!
Nej nu ska jag sluta skriva och hoppa i säng ist, hoppas min förkylning kan va lite bättre imorn och min tandvärk elr va fan det är?? Gör sjukt ont iaf!
Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Rosalie

saknar Olivia

2010-02-13 @ 16:51:46
URL: http://rosaliee.devote.se
Postat av: Olivia

Saknar hon Rosalie också!

2010-02-13 @ 23:59:38
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0