28 Juli

Jobbigt när man vaknar på morgonen och tror att det är fredag men det bara är torsdag. Den känslan har jag haft hela dagen. Men äntligen är det fredag imorgon och helgen blir nog bra om det blir som planerat. :) 
Har även hunnit med att rehaba lite medans dom andra tränade.
Min fina vän har rehabat i över 6 månader och har kommit tillbaka till fotbollen men vred till hela sitt knä ikväll igen. Jag känner att om det skulle bli samma sak för mig om jag kommer tillbaka till fotbollen så har ju min rehab tid bara varit onödig! Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt!
Ska bli väldigt skönt att bara ha 1 vecka kvar att jobba efter helgen, känner att jag behöver lite ledigt. :)
Gå gärna in på  http://www.bloggriket.se/ om ni vill få högre statistik.
Jag tycker så himla synd om dig vännen, men du är stark och klarar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0