Så fort jag bara andas!

Första dagen i skolan på ungefär 2.5 vecka.
Det var väl sådär... Elr det var tråkigt.
Trodde vi skulle börja med en lugn dag, men icke . :O
Först hade vi eng och vi jobbade som faan.. Skulle skriva ner ett tal Obama hade, sen "sälja" ngn jävla resa till klassen som vi skulle redovisa sen....
Efter det hade vi svenska, och på dom lektionerna jobbar man JÄMT!!
Men jag överlevde iaf dagen.
Och bussen är juh inte allt för snabb hem, tog fan 1.5 tim hem när det ska ta 55 min:O:O
Visst det är halt ute, men ändå. "/
Men som tur va så går jag bara till 11 imorn:D. Drar till stan med Rosalie och tar en liten fika(:
På kvällen vet jag inte vad som händer, bara att höra av er om ni vill hitta på ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0