Gästblogg

Hej, det är Rosalie här. Har fixat om lite på Olivia's blogg, eller hade tänkt det iallafall. Kom inte så jätte långt innan jag stötte på problem. Vet inte riktigt va som blev fel, ska ta tag i det i morgon om ja hittar lösningen. Hoppas ni gillar den lilla ändringen som hittils är gjort! Och sen till Olivia, saknar dig min vän. Men vi ses förhoppningsvis på Tisdag då ja hoppas kunna vara tillbaka i skolan igen. Tar mig förtillfället fram via kryckor, efter en knä skada som skedde i Fredags. Men Olivia har lovat att vara assistent så livet ska nog gå vidare. Ha en bra dag i skolan utan mig Ollis. Nu ska jag krypa ner och se på Sex and the City, vi hörs i morgon gumman <3

Olivia, jag har fått hem dehär skönheterna också, glömde nog säga det!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det blev skit bra! Och jag hoppas verkligen du kommer imorn, annars åker jag hem och hämtar dig, så äre bara..

Fan så nice att du har fått dom!

Saknar dig också gumman. <3

2010-02-01 @ 07:59:09
URL: http://oliviafridh.blogg.se/
Postat av: Rosalie

<3<3<3

2010-02-01 @ 12:41:55
URL: http://rosaliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0