Tomorrow is the BIG day!

Bloggtorka har det varit.. Men har faktiskt inte haft tid. Ganska mycket i skolan nu innan våran praktik.
Har också gått och blivit jätte förkyld, inte bra!
Borde plugga på naturkunskap, men jag orkar verkligen inte..
Och vem orkar plugga på ett prov som man har på sin födelsedag? Inte jag iaf.
För imorn smäller det, då fyller jag och Rosalie 17! :D
Drar till ming efter skolan med några från klassen, vet faktiskt inte vilka vi blir. Men det gör vi bara för att det är min och Rosalies dag imorn!
Tänkte också få lite vår känsla och köra på skinnjacka imorn! :)


Kommentarer
Postat av: millan

wöööhoooo du kör på millan&fellan stil och trostar denna förbaskade vinter :D (y)

2010-03-09 @ 22:48:52
Postat av: Olivia

Yeeeeees! :D Glajjerna körde jag på också. :D

2010-03-10 @ 15:28:22
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0