2010-03-10

Igår var ju min dag. Jag fyllde ju 17 år!
Det är helt otroligt va tiden går fort.
Bara ca 363 dagar kvar tills man är 18. Då är man helt plötsligt vuxen.
Man får göra vad man vill utan att sina föräldrar behöver bry sig.
Men igår då, hade naturkunskapsprov och det gick inget vidare!
Vi slutade vid 11 och då drog jag, Rosalie, Pontus, Sofia och Jesper och åt på ming.
Jag fick även paket utav Rosalie och hon fick utav mig.
Fick armband, ett lila nagellack och en kjol. Tack så mycket underbara vän! <3
Sen när jag kom hem fick jag en skjorta, ett presentkort och kläder från hm som jag fick beställa det jag ville ha! :)
Fick även god mat som jag hade beställt och marängswiss till efterätt. :)
Här kommer bilder på kläderna som jag beställde hem igår.




Kommentarer
Postat av: Rosalie

Tog du den svarta eller vita klänningen sen;D?

2010-03-11 @ 20:00:54
URL: http://rosaliee.devote.se
Postat av: Olivia

Ja det gjorde jag. ;)

2010-03-12 @ 13:05:11
Postat av: Sidney The Singer

fin klänningen var=)

2010-04-07 @ 18:54:48
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0