tjugoförste januari tvåtusentio

Har haft fullt upp hela dagen så har inte kunnat blogga.
Men hade iaf eng idag med ny lärare, och jag tyckte hon verkade va riktigt bra faktiskt.
Sen hade vi svenska, och våran lärare är juh bara för skön!
Men blir så irriterad på att dom inte kan ta hänsyn till dom som har en bit att åka till skolan..
För han hade sagt till mig att vi skulle sluta vid 3.
Men sen frågade några andra, och dom fick gå tio i 3!
Då fick jag sitta och vänta ända till halv 4 när jag kunde ha åkt hem med tio i 3 bussen om jag nu skulle ha fått gått tidigare, men icke!
Imorn förljer Rosalie med mig hem efter skolan, mysigt.. (:
På lördag drar jag och Linnea på bio sen sover hon här. Ser ut att bli en bra helg!
Men ska dra mig i säng nu, hörs!

Kommentarer
Postat av: Rosalie

K-A-N-O-N

2010-01-22 @ 13:08:27
URL: http://rosaliee.devote.se
Postat av: oliviafridh

SUPER!

2010-01-22 @ 13:14:16
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0