Livet är underbart!

Har haft fullt upp i helgen så har inte haft tid att skriva.
Men i fredags var vi på fotbollstunering, gick bättre än förväntat.
Vann 2 matcher och förlorade 2. Så vi förlorade på målskillnad, annars kanske vi skulle ha gått vidare. :D
Igår åkte jag till stan med Bim vid 1 för hon skulle köpa snowboardsskor.
Vid 4 skulle vi bowla med laget, och det gick åt helvete för mig...
Efter det gick vi och åt, sen var det tänkt att vi skulle åka med 10 bussen hem.
Men som tur var så fick vi åka med Tove hem, och var hemma 2 timmar tidigare än om vi skulle ha åkt buss.
Idag händer inte allt för mkt, har träning senare sen.
Och tycker himla synd om min vän Rosalie som går på kryckor! ♥
Jag kommer va din assistent i skolan, bara så du vet! :)


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Går på kryckor vet ja inte riktigt, hoppar mer;D (L)

2010-01-31 @ 22:18:09
URL: http://rosaliee.devote.se
Postat av: Olivia

Hahah, okeej. Hoppar då! ;)

2010-02-01 @ 07:57:47
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0