Inget att klaga på!

Har varit hundvakt hela helgen så därför det har varit dålig uppdatering.
En liten kort samanfattning av min helg.
I fredags hänge Rosalie med mig hem och vi lagade tacos och hade det allmänt mysigt.
På lördagen när vi vakna gick vi en sväng med doggsen sen åkte vi till stan. Rosalie åkte hem och jag och Linnéa gick på Luftslottet som sprängdes. Och den var inte jätte bra tyckte jag, 1:an är bäst iaf!
Linnéa hängde med mig hem efter bion och sov här, och på söndagen åkte hon hem tidigt. Så jag och hundarna tog en lång promenad och det blev ut till backen, härligt!
Idag hade vi skola med Svennis. Ganska slappt, vi skulle göra ett cv till våran APU sen ut och prata med honom. Efter lunch säger han att vi får sluta när vi hade pratat med honom, så slutade vi halv 1, chill asså! :D
Imorn ska vi leta efter praktik plats, men eftersom jag redan har hittat en så är jag ledig, inget att klaga på.
Drog till stan en liten sväng med Rosalie, och hon är ju för underbar, skrattar jämt när jag är med henne! DU ska veta att du är underbar vännen! ♥


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Haha, ja skrattar också......för mycket alltså.

Vi stanna i kyrkan och låna toaletten på vägen hem, gick fan inte hela vägen .. (A)

2010-01-26 @ 10:47:47
URL: http://rosaliee.devote.se
Postat av: Olivia

Nej du skrattar inte för mkt gullet! ;)

HAHAHAHA, var du så kissnödig? :P

2010-01-26 @ 10:53:03
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0