En mycket fin brud här :D

Tja Tja Bloggen!!

Gästbloggar på olivias :)
Sitter här i Olivias fåtölj med en fin fin filt hon fått i julklapp!
Den är len, myyysigt, tills jag upptäckte hundhår :o
USCH VAD ÄCKLIGT!!
Jag klarar inte av hårstårn men sån är jag :)

Vi har inte gjort mycket mer än att jag vet nu att jag ska satsa på min photoshop karriär! (y)
Sjukt fin bild har jag gjort.
Den kommer snart in på bloggen här och är en hedersbild till Rosa :D
Hörde ni??
Rosa ja ,
men nu vet ju inte ni vem de är.
Och de är ju lite..... tråkigt för hm.... dig :)
Så se till att ta reda på de om du vill veta!

Här kommer lite lite info om henne.
Hon bor i Motaaaaaaaaaala.
Hon har inte stålkanter på sina skidor.
Hon har lite damp, ( och det tycker faktiskt jag är lite magiskt men tragiskt)

OJ nu fick vi in Håkan i bilden också :)
Det är fin kille, med många bra låtar.
Bland annat en fin fin låt som heter Kom igen Lena.
Lite likt Lars Winnerbäcks kom ihåg mig då.
Sånt gillar vi inte,
När någon tar andras låtar.

Nej nu tjatar Gunnar på mig så de är bäst jag avslutar :)
Men de va något jag skulle säga..... HM......... Äsch jag glömde, du vet 80 år och senil :)
MEn ha en bra kväll imorgon far vi i backen med hundra hål i nacken.

Puss och Kram Kisse mjau ;)

Www.biiim.blogg.se kolla gärna :D

Här är bilden!! (:


Kommentarer
Postat av: Rosalie

haha, va i helvete;)

Photoshop var det va, eller paint kanske;)

Aldrig läst ett mer rörigt inlägg BIM!

2010-01-09 @ 11:18:23
URL: http://rosaliee.devote.se
Postat av: Olivia

Det var faktiskt i photoshop hon gjorde det. ;)

Håller med om att det var ett lite rörigt inlägg. :P

2010-01-09 @ 12:16:38
URL: http://oliviafridh.blogg.se/
Postat av: Bim

Pöh, kung är jag :L

2010-01-09 @ 16:47:12
URL: http://biiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0